Aktif Sunumlar ve Özet Gönderimi

  • Özet Bildiri gönderim başlangıç tarihi 7 Nisan Pazartesi günüdür.
  • Özetlerinizi “iletisim@congresshitit.com.tr” adresine Word formatında iletebilirsiniz. Word olarak iletilmeyen özetler kabul edilmeyecektir.
  • Özetler onaylandıktan sonra tarafınıza e-posta yolu ile bilgi verilecektir.
  • Hazırlanacak sunumların verilen sunum teması ile hazırlanması mecburidir.
  • Özet şablonu ve sunum temasına aşağıdan ulaşabilirsiniz
  • Özet Bildiri ve bildiri sunum dili Türkçedir.
  • Özetler “Microsoft Word” Dosya (*.doc veya *.docx) formatında iki yana yaslı ve 250 sözcüğü geçmeyecek şekilde Times New Roman 12 punto hazırlanmalıdır.
  • Bildiri başlığının baş harfleri büyük yazılmalıdır (Times New Roman 14 Punto, kalın).
  • Bildiri özetleri; amaç, yöntem, beklenen bulgular ve sonuçları içerecek şekilde düzenlenmelidir.
  • Bütün yazarların adları ve soyadları, adresleri açık bir biçimde yazılmalıdır.
  • Bildiri gönderen yazarın e-posta adresi belirtilmelidir.
  • Bildiri özetinin altında en az 3 en çok 5 anahtar kelime eklenmelidir.